Första inlägget

Tänkte att jag skulle fixa en blogg också, alla gör ju det nuförtiden...:P
Svårt att hitta på nått namn som inte redan var taget, men Maurice heter ju min katt, fast det uttalas Morris.. Och stavas så..:P Men det var tänkt från början att han skulle heta så=)

Uscha vad tråkigt det är, det behöver hända nått! Jag behöver ett jobb, så om nån har ett på lager kan ni väl höra av er:P Jag vill flytta, vet inte var..

Jag är nog lite shopaholic, älskar att shoppa! Pengarna bränner i fickan när jag får dom!:P Är nog så att jag vill göra slut på dom på roliga grejer, annars tar dom slut på tråkiga grejer.. Då väljer man ju såklart det första???:P Men ska försöka att skära ner på mitt shoppingberoende, spara lite pengar om vi ska ut och resa! Skulle vara skönt att komma till solen, få lite solbränna!

I helgen blir det party! Rebecka kommer och hälsar på på lördagen, då blir det först inflyttningsfest hos Alice, sen födelsedagsfest hos John! Kommer nog bli skoj! Och igår fyllde min kära Johanna i Falun år, hon ska flytta i helgen, så det blir väl snart inflyttningsfest och kalas hos henne, ska bli skoj!=) Hon är ju klar med skolan, den lyllisen, och jobb har hon redan.. Goood=) Lite avundsjuk är man ju! Skulle vara skönt med ett fast jobb, tjäna pengar, kunna göra nått. Nu lever man ju på existensminimun.

Jag är tydligen för fet för att ha pojkvän, att knulla mig går bra, men inte att bli tillsammans med. Rätt intressant iaktagelse av en före detta dejt... Haha.. Mycket ska man få höra. Om det nu stämmer, är det nån kille jag vill ha då som bara ser till det yttre? Många idioter har jag träffat, men jag har nog aldrig träffat på en mer självgod kille än honom. Alltid kul med såna personer som påpekar andras fel och brister, för att vara snälla.. Hur mår man själv när man måste trycka ner andra? Om jag nu ska göra nått drastiskt med mitt liv, då är det för min egen skull, inte för att tillfredsställa nån annan. Fast man kanske behöver en spark i arslet!? Men den jag fick av honom var kanske inte så trevlig.:P Lugn Alice, snart kommer jag till gymmet också..:P Haha=) Faktiskt sugen på att spela badminton, man kunde visst hyra bana på Korpen för en hundring, ingen som är sugen? En av dom sporterna som var roligast på idrotten i skolan iallafall..:P Riktigt kul och jobbigt!!

Jag är glad att jag har mina kära vänner och min bästa syster Ulrica! Dom kan man lite på i vått och torrt!=)
Käkade tacos med Micke och John i måndags, det var rätt kul att se John göra guacamole... Hmm, haha... Jag och Micke hade rätt kul iallafall...=)) Han fyller ju år på söndag, kanske en kokbok och en stekpanna skulle sitta fint??:P

En annan sak det här med killar, vill man verkligen ha en pojkvän? Så många otrogna svin det finns därute, har träffat en del om man säger så.. Och vissa är ju med på sajter med ansiktsbild och allt, vissa av dom vill nog bli påkomna.... Och en med barn och fru, säger att jag inte förstår det där.. Det var tydligen många som ville ha ett litet förhållande vid sidan om.. Jag fattar inte att man är tillsammans med nån om man vill ha andra??? Är det så det kommer bli, att man tröttnar på varandra och börjar vara otrogen?? Då vill jag inte ha nått, uscha, svika nån på det där sättet. Om man nu har så tråkigt i sängen får man väl skaffa hjälp, inte vara otrogen.. Det roligaste är ju att vissa inte ens använder kondom.. Om dom skulle få nån sjukdom då, vad ska dom säga då??? Jag är nog rätt stark och envis av mig, det vill jag tro iallafall. Som inte tar skit av nån kille. Alltså seriöst, vad är det för fel på killarna? Typ alla mina kompisar har också bara träffat idioter. Nått fel måste det ju vara på dom... Då är jag lika gärna vara utan.. Eller så är det så att jag har varit singel för länge, och tittat på tv för mycket, och tror på den äkta kärleken:P Jag har ju inte lust att sänka mina krav direkt...

Aja, det blev lite iallafall i första inlägget, skriv om ni vill nått=))
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback