Hihi



"Säl(l)an, Anja – din
säl är en pingvin"

Hmm, har dom mycket att skriva i tidningen eller? I Aftonbladet stod det så.. Hmm, vem bryr sig om hon gör en säl eller en pingvin?? Nyhetstorka eller??:P  Hoppas hon tar ett fjärde guld idag, vore coolt! Man blir ju lite smått imponerad om man säger så....:P Riktigt duktig! Hoppas nån av de svenska tjejerna tar guld i storslalom idag.

Idag har jag jobbat, sen käkade jag mat med Micke och John, alltid lika trevligt. John fick lära sig att laga mat idag, gick faktiskt riktigt bra!;)) Hoppet är nog inte helt ute för honom, hehe...=)

Har börjat läst lite körkortsteori nu, riktigt kul faktiskt! Så kanske man ska satsa på att ha fixat körkort detta år??! Man kan ju drömma iallafall... Bara man hittar nån som vill övningsköra med mig, blir ju lite billigare än att betala 500 kr för 45 min.. Man blir ju fattig, eller iofs., man kan ju inte bli nått man redan är...;P Men om man ska börja från början kan det ju bli väldigt dyrt, men det kanske är bra att göra det, så lär man sig rätt från början!

Imorgon är det alla hjärtans dag, hoppas ni får en bra sådan! Man känner sig ju väldigt singel en dag som denna.. Haha...:P Men men=) Puss och kram till alla mina kära vänner!

Hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback