Jihooo

Det var en riktigt kul lördag faktiskt, både förfesterna och krogen! Rebecka kom in till gävle vid typ ett, sen sprang vi runt på stan och letade present till John och fikade med hennes kusin som ska till Australien. Sen var det bara att dra sig hem och börja göra sig iordning inför inflyttningsfest hemma hos Alice!
Klockan sju var vi hemma hos Alice, riktigt mysig lägenhet! Tror hon blev glad för presenterna också, ett halsband och fem ljus! Riktigt fina iallafall!=) Fast vi drog till John vid nio, så vi missade tyvärr singstar tävlingen..:P Kanske var lika bra, så slapp alla höra min vackra stämma, hahaha..:P
Väl hemma hos John så var redan Stefan, Micke plus kompis där. Blev lite kortspel, vattenfall om ni har hört talas om det....:P Micke förlorade såklart, och fick dricka en finfin häxblandning! Sen dök tre tjejkompisar till John upp också, så det var riktigt kul! Sen efter elva blev det Heartbrek, riktigt mycket folk och goda drinkar! Skitbra musik för en gångs skull!! Så vi dansade typ hela tiden, förutom när jag hällde salt i Johns kallingar och Stefan gjorde ett rejält skamgrepp på John..:P Haha, så det var riktigt kul! Jag och Rebecka var nog lite fulla båda två.. Sen träffade jag på ett gammalt ragg, hmm, no comments...
Igår söndag, åkte Rebecka hem, sen drog jag till syrran och vi gick och käkade pizza med Alice och några till. Riktigt dryga var vi nog allihopa, alla var typ bakis och trötta.. Sen gick vi hem till Alice och degade på soffan... Tittade på I en annan del av Köping, dom är ju så charmiga!=) Så söta och glada hela tiden, och den kaffeälskande/svärande Tobbe är ju så bra!!!=)) Sen drog jag och syrran hem, och tvingade mig att laga mat till henne... Pasta mitt i natten, riktigt bra... Hmmm...:P

Jag och Rebecka ska på konsert den 17 mars i Stockholm! Ska bli riktigt kul!!=) Nelly Furtado, inte min favorit, men hon är bra, så det ska bli kul att se! Var inte alltför dyra biljetter, så då kan man ju göra sånt! Så ska vi bo hemma hos Anette och Mattias, kommer ju och våldgästar dom några gånger om året.. Dom bor ju så bra..:P Sju minuter med t-bana från centralen, riktigt nice! Så dom är så snälla och låter oss bo där! Ska bli kul att träffa dom igen, och Rocky och Rambo såklart! Jag har nog aldrig varit med om en busigare hund... Haha..:P Så rolig!!



Till helgen blir det att åka hem till Falun, vara djurvakt till mina bebisar, Wera, Morris och Filippa. . Så kommer Rebecka och hälsar på, drar nog till Leksand på hockey på fredagen. Så om nån vill hänga på så är det ju bara att säga till!:P Men dock inte om du hånar Leksand.. Då blir det stryk...:P

 
Blir antagligen utomlands i typ slutet av maj början av juni, jag mamsen och syrran!=) Lutar åt Sardinien, Italien. Där har jag aldrig varit, så det ska bli kul att se nått nytt! Sol och bad, niiiice!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback