Hehehe

Jag som skulle skriva en rolig sak här.. Men hann glömma bort vad det var, tog tio sekunder.. Var nog för att jag började sjunga på Devil in the sky..?? Haha.. Senilia.. Vid tidig ålder, jooobbigt.
Tittade nyss på Ali G, hahaha, helt sjuk ju.. Inte sett den förr, men den var bra=)

Ja det var ju ett tag sen jag skrev.. Har märkt att jag har en tendens att vara egoistisk ibland.. Om nån frågar en hur man mår och man babblar bara på, och sen glömmer bort att fråga hur den andra mår.. Hehe, sjyyyrre!!:P Och vill man egentligen höra allas bekymmer? Det är ju en artighetsfras som man bara säger.. Typ.. Eller missförstå mig rätt..:P Jag bryr mig om er när jag frågar, faktiskt!

image39
My sis, likheten är slående, eller hur???;P

image40image41
Morris och Filippa! Hittade dock ingen ny bild på lilla Wera, men kanske dyker upp en liten filmsnutt snart..

image43
Günther munnen, alltid! Det slår aldrig fel, hahahaha!:P

image44
Oj, jag hittade en bild=) Hehe! Vad kul jag är som lägger upp en massa bilder, eller hur???=)

image45

Sister again!

image46

WOW! Vilken heting..;P
Hahahahahaha, roooa mig nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback