Ooops

Ser vissa bortfall av ä:n i min text.. Det beror på att mitt ä har lossnat från tangentbordet.. Jag städade och råkade tappa något som var lite för tungt på det.. .Så man måste trycka riktigt hårt och bra för att få till ett ääää.. Fan då. Seeegt. Nu tror jag att jag kom på vad jag skulle skriva. När jag hade fest här för nån månad sen var Johannas bror här bla. Och han skulle försöka fixa mitt trådlösa så att det fungerade, plus laga mitt ää, men inget av det gick säärskilt bra.. Och igår upptäckte jag att mitt trådlösa nätverk var på, oskyddat, men det som var lite kul var att han hade döpt mitt nätverk till tönten Cia.. Hahahahahaha, så det har jag hetat tyå två månader kanske utan att veta om det... Så jag får väl presentera mig som tönten Cia i fortsäättningen..:P Hahahaha, fast täänk om det inte var han, utan nån annan... Hmm, scaryyyy.... Så jag hoppas att det är han som har varit sååå kul... Ser ni vad äään jag fick till.. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback