Otippat

Aja, en kille jag träffade för några år sedan ville hälsa på. Kunde vara kul tänkte jag, var länge sen vi träffades. Det var väl typ förra helgen vi började snacka "igen". Men nu så har han träffat nån tjej, redan, så hans ex är lite sur på honom (hade inte varit slut så länge). Jag blir bara så full i skratt. Killar, mycket snack och lite verkstad. Det tråkiga är att man inte längre har nån tilltro till killar, överhuvudtaget. Man bara väntar på att dom ska bete sig, och mycket riktigt. Men men, kommer nog vara singel hela livet om det fortsätter så här...:P Förstår inte hur vissa personer kan träffa nya "den stora kärleken i sitt liv" flera gånger om. Så fort dom är singlar så träffar dom nån ny. Haha.. Är dom inte lika kräsna eller?:P Vissa verkar ju inte kunna vara själva heller, utan bara skaffar förhållande för att ha någon. Svaret är ja, jag är en bitterfitta!:P Hahahahahahaa!

Kommentarer
Postat av: annica

då e vi två bitterfittor! :)

Postat av: ulrica

haha, din jävla bitterfitta

2007-07-24 @ 01:10:44
Postat av: annica

höhö...när ska vi åka till los holmos??

2007-07-24 @ 08:08:04
URL: http://annicakujanpaa.blogg.se
Postat av: Cyron

Det är väl bara att acceptera oss män som vi är. Jag menar, vi får ju dras med alla era djävla laster.

2007-08-26 @ 11:48:31
URL: http://cyron.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback