lördag

Idag är det lördag, trevligt. Har precis duschat och ska snart sminka mig lite kanske.. Helena är på G snart, ikväll blir det väl Harrys, finns inte så mycket annat att välja på...
Idag har jag övningskört med pappa! Hehe, det var skojsigt! Fast han drog i handbromsen två gånger, men vadå, var bara en av gångerna som jag var ner i diket..:P Hehe! Nu ska jag banne mig fixa ett körkort!
Jag har en ny mobiiil, hihi!:P Dock lyckades jag väl med att få dyrare fast månadskostnad än vad jag hade förr.. Men men.. Två små högtalare fick man med den! Så fin såå!
Kanske missar ett Ä nån gång ibland, för att mitt ä är trasigt.. Eller rättare sagt har tangenten lossnat.. Så lite drygt att trycka på en gummigrej hela tiden, säkert inge bra heller.. Så om nån skulle kunna laga mitt ää, säg till:P
igår var vi och tittade på pirates, den senaste såklart! Tyckte den var braaaa, hoppas att det kommer fleeer..;) Johnny är så fin.. Hehe..:P Satt emellan två par, så man kände sig lite som femte hjulet.. Men men..
Hoppas det blir skojsigt ikväll! Och på måndag.. Får se hur det går..
Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: annica

va ska du göra på måndag??? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback