Helgen

Ja då har man varit på Nelly Furtado! Riktigt bra, men jag såg dock dåligt. Dels för att jag ser väldigt dåligt plus att det var stora högtalare ivägen.... Men men, hon var riktigt bra! Mycket bra låtar och hon sjunger riktigt bra!! Sen tog vi t-banan till söder, vi hade ju jättebra koll.. Hoppade av där, gick runt där lite tills vi hittade på ett ställe som heter Strykjärnet! Riktigt nice, skitgoda drinkar och så fick vi rosor av bartendern!:P Sen kom hennes killkompis och hans pojkvän, så då drog vi på bögklubb!!! Det var ännu roligare!:P Skön musik hela kvällen, blev bjudna på skumpa och hade allmänt trevligt! Så skön stämning det var där! Jag och en bög började tjafsa om vem som var tillsammans med Måns Zelmerlöf, hahaha:P Bögar och tjejer har ungefär lika smak vad gäller killar!:P Rebeckas kompisar var så sööta och roliga! Bögklubb blir det nog flera gånger!=)) Sen sov vi hos Nettan och Mattias och deras tokiga hund Rocky och världens kelsjukaste katt Rambo! Tackar än en gång!

Snart ska man väl hoppa i säng, så man är pigg för en ny lång arbetsvecka...:P Puss på er mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback