Shopping!!

Idag har jag och mamma varit till Hjultorget i Insjön och fyndat en massa! Har köpt mig ett par pumaskor, ett par fornarina(stavas det så?)skor, en vårjacka, en klänning, strumpor, två tillbringare och lite smått och gott! Hehe, kul att shoppa...;) Men vadå, jag var ju i Sthlm förra helgen och handlade ingenting! Bäst och passa på! Speciellt när det är så bra priser=)

Jag har visst glömt att meddela att jag har skaffat lägenhet här i Falun, från och med i maj! Riktigt nice, en stora två på 67 kvadratmeter! Har lite ångest, ska välja tapeter... Vet inte riktigt vad jag vill ha... Var dessutom och fyndade två röda plyschsoffor på ta till vara! Plus två läckra lampor och lite annat skoj!=) Så det kommer nog bli bra hoppas jag! Kommer ju få en stor lägenhet, så måste ju ha lite möbler att fylla ut med.. Vet dock inte hur jag ska göra med mitt barbord..? Kanske blir helt knas?? Aja, det återstår att se...:P

Kommentarer
Postat av: annica

men hörrö...det va inte mycket action här inte!! :)
puss

Postat av: Alice

Jag är beredd att hålla med!

2007-04-29 @ 04:13:23
URL: http://stryknine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback