Heeelg

Nu är det fredagkväll/natt och jag ska snart sova.
Rebecka är också här och hälsar på, hon kom idag på eftermiddagen, så vi har fikat lite, varit hem till mina föräldrar och käkat älgkött och potatisgratäng, gryyymt gott!=)
Imorgon ska vi nog dra till Kupolen och kolla läget.. Sen på kvällen blir det ju schlager!!:P
Sen får vi se om det blir nå fest, inte så sugen just nu, men kanske kommer att ändra sig..
Var ju inte så kul sist på Harrys, och det finns ju inte så mkt annat att välja på här i stan...
Aja...
Så kan det gå..:P

idag har jag varit och träffat "storchefen" där jag jobbar, han var riktigt trevlig, pratade lite om hur reklamen kommer att se ut för skolan.. Behövs lite mer tycker jag.. Kul att träffa på de andra man bara har pratat med i tele, kul att få ett ansikte på dom, och inte bara en röst!

Hoppas man får lite sovmorgon imorgon.. Känns inte som man vilar ut sig nått på helgerna, eller så är det så att dom är alldeles för korta..:P

Är det nån som läser bloggen eller ska man lägga ner?:P
Eller det är ju kul att läsa om ett tag igen, vad man har gjort och så.
Så ni behöver inte läsa den.... Får göra det själv, hehe..:P

Snart blir det Italien!!! Skööööönt, läääängtar!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

jaaa läser! :)

Postat av: Helle

Yoo bruttan!
Yes I do! Kanske inte varje dag men man snokar in då och då å checkar leget:P
Kollar du in min ibland?
Dåligt med kommentarer i min blogg,typ en stor FET 0:a på dom flesta newsen:P
Ha re gött iaf ann keep on writing!;)
Kram/Helle

2007-05-16 @ 22:06:32
URL: http://www.missstarlight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback