Ja nu så..

Här hade det inte hänt nått på länge..
Har flyttat in i min fiina lägenhet i Falun nu!!=)
Trivs mycket bra!
Den är stooor och fin, har ju en walkingcloset, en liten balkong och en trasig diskmaskin, kan det bli bättre??:P
Känns konstigt att vara tillbaka i stan..
Man känner typ ingen, alla har flytt...
Så det är inte speciellt kul.. Men men..
Vi får väl se vad som händer..
Har nyss fixat internet härhemma, dock inget trådlöst, för jag är så kass...:P
Slog i armen i databordet, ni vet, kärringnerven.. Ajjjjj, så jag tyckte lite synd om mig själv och grät en skvätt..
Är inge kul att gråta själv, ingen som bryr sig ju, då är det lika bra att sluta...
Imorgon kommer Rebecka och hälsar på, och förhoppningsvis kommer syrran på lördag!
Då blir det lite Eurovision och kanske fest.. Vi får se..
Var ut i lördags med Johanna och Terese..
Var rätt segt ute, var nog för nykter...:P
Men efter den sista gången jag var ut i Gävle så behövdes nog det...
Inte bra inte bra.. Men men, man lär sig...:P

Snart blir det Italien! Sååååå sköööönt! Sola och bada och shoppa:P
Hehehehe.. Me like!
Igår var jag lite deprimerad, då köpte jag ett par skor..
Men mådde inge bättre efteråt, så jag kom fram till att jag har nog verkligen shoppingproblem....:P
Hehe!
Just ja, har skaffat linser!
Eller, hmm, har ju inte använt dom så mycket än, har ju lite problem med att få in dom.....
Men men, man lär väl sig..:P
Har fått två lektioner hos optikern iallafall... Hahaha...
Tur man är så tålmodig.. Eller inte...

Å tack för alla som hjälpte till med flytten... Dvs mamma, pappa å syrran....:P Love.
Det gick faktiskt snabbare än vad jag hade tänkt..
Kanske dyker upp lite bilder på nya lägenheten snart.. Om intresse finns..:P

Och förresten, kan inte drömprinsen komma ridandes på den vita springaren snart??
Tycker jag har väntat så himla länge....:P


Kommentarer
Postat av: Annica

jag vill se jag vill se!! bilder på lägenheten alltså :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback