Mitt fina mail till McD...:P

Hehe, läs och njut.. Hahahahaha..

Hej Christina!

Tack för ditt mail. Det är verkligen tråkigt att höra om din upplevelse på vår restaurang i Falun. Jag förstår om du är besviken på oss och jag vill verkligen be om ursäkt för det inträffade.

Självklart ska du inte få ett sådant bemötande som du beskriver. Vi ska ta hand om våra gäster på ett professionellt sätt. Vi ska ge dig en snabb och personlig service.

Jag kommer följa upp detta med ansvariga på restaurangen. Dina synpunkter är jätteviktiga. Det hjälper dem att förbättra och förändra sina rutiner så att något liknande inte ska behöva hända igen.

Tack för att du tog dig tid att höra av dig till oss!

Med vänlig hälsning,
McDonald's Kundservice McSvar

---------------------------------------------------

Fråga:
Hej! Hur kommer det sig att McDonalds personalen är otrevligare på helgnätter? Var nyss där och fick uppleva den otrevligaste service man kan tänka sig. Tråkigt med tanke på att man själv har jobbat på McDonalds och vet hur det ska gå till! Det var för övrigt på McDonalds i Falun. Jag behöver ju inte nämna några namn... Men inte ett enda leende fick jag.. Är det så på helgnätterna numera?? Trodde det var då om något tillfälle man skulle ha ett leende till övers, men icke... Vi hade beställt lilla menyn med cheese och chili tops, chili topsen fick vi vänta på, så undrade om man fick plusmeny på csnkortet, och ja det fick man, men nu var det ju försent! Jag hade kunnat tagit det om det hade varit ett annat bemötande, men nu blev jag riktigt förbannad. Hoppas jag inte stör i onödan... Mvh Christina



Kommentarer
Postat av: Alice

Äh jävla hycklare hela bunten.

Postat av: annica

ha ha ha ha...ja dööööör!!

2007-05-22 @ 07:36:44
URL: http://annicakujanpaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback