Ja just ja..

nar jag var på efterfest i lördags, så pratade jag med en viss Herr S, inte samma som mr S..
Pratade flera timmar, helt sjukt..
Fyllenoja som vanligt nar jag pratar med honom.
Och då ar jag en riktig bitterfitta...:P
Babla om att jag alltid kommer att finnas dar för honom, och inte tvartom..
Men andå ringer han mig nar han ar full..
Aja, bajs..:P
Finns ju vissa personer som man alltid kommer att gilla..
stackar N som jag var på efterffest hos..
eller synd och synd om honom, det var ju en överdrift.
och an en gång, FÖRLÅT ANNICA!:P

Kommentarer
Postat av: nnica

Ha ha ha... men det är bra.. ta mina "sopor" ni! ha ha.. jag har ändå kastat bort dem! ha ha.. du och MR N! ha ha.. passar ju hihop! :Ppuss!!

2008-09-23 @ 14:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback