Vilken långhelg...

Fy fan vilken tor-sön..
Kryssning med jobbet tor-fre, skitskoj!
Lite jobb och mycket fest=)
Hehe, hoppade av i Borlange och planerade att gå ut dar.. Men det sket sig, var trött och fick skjuts hem..
skönt det.. För på lördagen var det fest igen..
Tror jag aldrig druckit så mkt röd vin på så kort tid!
Jag och Johanna på fjortisfest.. Hmm, eller vad var det?
Vi drog då upp medelåldern ratt rejalt, haha..:P
Så darför vinet försvann så snabbt..
Och då gick det ju som det gick..
Lagom med ångest igår, och idag...
Uscha..
Tror min medelålder på killar har ökat, haha..:P
Gillar killar som har lite erfarenhet, inte mass trams och tjafs...
Hoppas mr S kommer upp hit snart.. Vore nice!
Trevlig grabb!;P
Nu har jag iallafall skrivit lite, kanske kommer bli lite oftare nu.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback