Helg igen!

Jihoo, min dator är fixad!!!=)
Snälla jobbarkompisar man har som hjälper en ibland...=)

Ska ta tag i mitt bloggande lite..
Nu när jag har datorn fixad..
Och det kanske kommer lite bilder också, från de senaste festerna!
Födelsedagsfester och nyår bla!

Skönt med lång ledighet, så skönt att ta det lugnt bara!
Varit till Gävle några svängar, sen hängt rätt mkt hemma.
Lite fest, dock inge fest på juldagen..
Tror det är första juldagen på typ 5-7 år som jag har varit nykter på..:P
Det var skööönt!
Dock tog vi igen det på nyår!
Middag hos Johannas föräldrar, sen efterfest hos mig, sista personen drog härifrån typ 05.30..
Då drog jag vidare på nästa efterfest!
Kom i säng vid halv nio.. På nyårsdagen alltså..
När jag kom hem på morgonen, så sov syrran och Alice så gott i min säng.
Alice hade somnat med tårtmössan på sig och låg och höll om syrran!:P
Haha, fan att jag inte tog kort på det!!
Jag tände lampan och riktade den i deras ansikten..
Men det hjälpte inte..
Så jag fick gå och lägga mig på soffan!:P
Somnade rätt gott ändå!
Kul nyår, soft men ändå kul!
Dock inte lika kul att hitta en massa glas nedanför balkongen..
Ajaj, vissa kan inte dricka så bra och får för sig en massa saker.. Inte bra inte bra..
Men i det stora hela var det riktigt lyckat!=)
Kul att Alice pallrade sig hit också!:P

Sitter och grejar med min nya hobby, att göra smycken!!
Ska lägga upp lite bilder sen, på mina fina skapelser.. Haha..:P

Sååå, nu ska jag pyssla vidare lite, på återseende!:P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

När ska vi ha vår pysselkväll då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback