Hemma!

Nu är jag hemma!
Det blev inge utgång, bara mys hemma hos Chrille och Helena.
Och det var inte helt fel det heller!=)
Köpte kinamat, sjöng singstar, kollade på scream och så gjorde Chrille massa goda drinkar!!=)
Vi har alltid kul ihop, tycker jag iaf!
Järngänget!=)
Snart ska Helena åka till England och plugga lite, då ska jag och Johanna se till att åka dit och hälsa på!
Har ju aldrig varit där, så det skulle vara grymt kul!
Smart som jag är så glömde jag min kamera hemma hos dom..
Jaja...
När jag och Johanna gick hem, så gick vi och skrämde upp varandra, lite Supernatural.
Fullmåne, kyrkogård, kan det bli läskigare???=)
Men ingen Jensen eller Jared kom till undsättning, så vi fick gå hem och sova själva istället, haha!:P

Kommentarer
Postat av: Helena

jaaaaaaaa ni ska komma till england! =)

2009-01-15 @ 23:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback