Sådära..

Nu har jag äntligen kommit ikapp Dexter, Supernatural och Gossipgirl!
Så nu får man sitta och vänta på kommande avsnitt...:P
Kanske ska ta och spara över det jag laddat ner på min externa hårddisk??
Eller är det lika bra att ta bort dom?! Hmm..
Kanske man ska ta och sova..
Blir alltid så sena kvällar, så är jag skittrött på kvällen sen..
Sovit bort halva kvällen igen.. Inge bra, men var och tränade först iaf!=)
Men inge riktigt mat, orkade inte laga mat vare sig igår eller idag..
Inge bra, så  imorgon blir det köpmat.
Mamma har varit så snäll och gjort matlåda åt mig två dagar på rad!
Så jäkla gott!!! Mums!

Imorgon ska jag ut och köra lite mer bil..
Snart så ska det ske, uppkörninga..
Huuu..


Kommentarer
Postat av: ulrica

pax för att jag inte kommer våga åka bil med dig sen din dåre.. tänker bara på den gången jag hade haft med min kamera till skolan i trean.. å så gick vi hem tillsammans, då sa du att du skulle ta den för annars skulle jag tappa den i marken.. och vad gör du?? du drämmer kamerajäveln i marken.. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback